Reklamacje i zwroty

Złożenie wniosku o reklamację
Jeśli masz jakikolwiek problem z zakupionym towarem, po prostu zaloguj się na swoje konto klienta i prześlij nowe zgłoszenie reklamacyjne w zakładce "Reklamacje i zwroty", klikając przycisk Reklamacja/Zwrot dla preferowanego przedmiotu.
Złożenie nowej reklamacjiPrawidłowe zapakowanie towaru
Wymagamy zwrotu kompletnego produktu bez brakujących elementów. W przypadku okularów obejmuje to etui, pudełko zewnętrzne, wszystko wewnątrz pudełka, wszelkie ściereczki do czyszczenia oraz wszelkie naklejki lub metki identyfikacyjne. Wadliwe towary należy zapakować w sztywne pudełko, atk aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu.
Dołącz kopię dowodu zakupu
Prosimy o dołączenie kopii faktury do przesyłki. Pomoże nam to w szybszym rozpatrzeniu zgłoszenia. Jeśli nie skorzystałeś z naszego formularza online do złożenia reklamacji, do zwrotu należy dołączyć list zawierający dane kontaktowe i numer zamówienia, a także opis wady produktu.
Wyślij nam towar
Wyślij paczkę na adres:
Adrial
d.o.o.
Pod kostanji 6
1218 Komenda
Slovenia
Upewnij się, że otrzymałeś pokwitowanie zwrotu i/lub dowód odesłania paczki. Jeśli reklamacja okaże się zasadna, będziemy w stanie zwrócić koszty wysyłki. Klient ponosi odpowiedzialność za koszty wysyłki związane ze zwrotem produktów w ustawowym okresie odstąpienia od umowy.
Oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji
Nasz dział reklamacji będzie potrzebował czasu na rozpatrzenie reklamacji. Możesz łatwo sprawdzić status i postęp swojej reklamacji tutaj.
Monitorowanie statusu reklamacjiKomunikacja dotycząca reklamacji
Użytkownik będzie otrzymywać informacje o wszelkich zmianach lub aktualizacjach dotyczących jego skargi za pośrednictwem swojego adresu e-mail.
Komunikacja dotycząca reklamacji
Użytkownik będzie otrzymywać informacje o wszelkich zmianach lub aktualizacjach dotyczących jego skargi za pośrednictwem swojego adresu e-mail.
Prosimy pamiętać, że procedura zwrotu okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych może potrwać nieco dłużej. Wynika to z faktu, że autentyczność oraz stan zwracanych okularów przeciwsłonecznych muszą zostać najpierw dokładnie sprawdzone i zweryfikowane przez nasz główny dział magazynowy.
Informacje dotyczące reklamacji
W przypadku składania reklamacji dotyczącej okularów korekcyjnych na zamówienie, skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my rozpatrzymy sprawę. W przypadku reklamacji innych rodzajów okularów (okulary przeciwsłoneczne, okulary sportowe, okulary komputerowe, oprawki z soczewkami wystawowymi itp.) wymagamy również zwrotu wszystkich dołączonych akcesoriów (ściereczki, klipsy przeciwsłoneczne, etui itp.).
W przypadku soczewek kontaktowych TopVue można skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.
Informacje dotyczące zwrotu towarów
Zwrotu okularów z wykonanymi na zamówienie soczewkami
korekcyjnymi można dokonać wyłącznie w ciągu 14-dniowego okresu
odstąpienia od umowy. Soczewki korekcyjne są produkowane w oparciu o
określone indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu.
Jedynie oprawki kwalifikują się do ewentualnego zwrotu.
W
przypadku okularów korekcyjnych, jeśli chcesz odstąpić od umowy zakupu,
skontaktuj się z nami pod adresem info@alensa.pl. Zrobimy
wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Twoją prośbę.
W
przypadku zwrotu okularów (okularów przeciwsłonecznych, okularów sportowych,
okularów korekcyjnych itp.) wymagamy przesłania nam również wszystkich
dołączonych akcesoriów (ściereczek, nakładek przeciwsłonecznych, etui
itp.).
Wszystkie niezbędne informacje można znaleźć w regulaminie w sekcjach: