Reklamacje i zwroty

Złożenie wniosku o reklamację

Jeśli masz jakikolwiek problem z zakupionym towarem, po prostu zaloguj się na swoje konto klienta i prześlij nowe zgłoszenie reklamacyjne w zakładce "Reklamacje i zwroty", klikając przycisk Reklamacja/Zwrot dla preferowanego przedmiotu.

Złożenie nowej reklamacji

Prawidłowe zapakowanie towaru

Wymagamy zwrotu kompletnego produktu bez brakujących elementów. W przypadku okularów obejmuje to etui, pudełko zewnętrzne, wszystko wewnątrz pudełka, wszelkie ściereczki do czyszczenia oraz wszelkie naklejki lub metki identyfikacyjne. Wadliwe towary należy zapakować w sztywne pudełko, atk aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu.

Dołącz kopię dowodu zakupu

Prosimy o dołączenie kopii faktury do przesyłki. Pomoże nam to w szybszym rozpatrzeniu zgłoszenia. Jeśli nie skorzystałeś z naszego formularza online do złożenia reklamacji, do zwrotu należy dołączyć list zawierający dane kontaktowe i numer zamówienia, a także opis wady produktu.

Wyślij nam towar

Wyślij paczkę na adres:
Adrial d.o.o.
Pod kostanji 6
1218 Komenda
Slovenia

Upewnij się, że otrzymałeś pokwitowanie zwrotu i/lub dowód odesłania paczki. Jeśli reklamacja okaże się zasadna, będziemy w stanie zwrócić koszty wysyłki. Klient ponosi odpowiedzialność za koszty wysyłki związane ze zwrotem produktów w ustawowym okresie odstąpienia od umowy.

Oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji

Nasz dział reklamacji będzie potrzebował czasu na rozpatrzenie reklamacji. Możesz łatwo sprawdzić status i postęp swojej reklamacji tutaj.

Monitorowanie statusu reklamacji

Komunikacja dotycząca reklamacji

Użytkownik będzie otrzymywać informacje o wszelkich zmianach lub aktualizacjach dotyczących jego skargi za pośrednictwem swojego adresu e-mail.

Komunikacja dotycząca reklamacji

Użytkownik będzie otrzymywać informacje o wszelkich zmianach lub aktualizacjach dotyczących jego skargi za pośrednictwem swojego adresu e-mail.



Prosimy pamiętać, że procedura zwrotu okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych może potrwać nieco dłużej. Wynika to z faktu, że autentyczność oraz stan zwracanych okularów przeciwsłonecznych muszą zostać najpierw dokładnie sprawdzone i zweryfikowane przez nasz główny dział magazynowy.

Informacje dotyczące reklamacji

W przypadku składania reklamacji dotyczącej okularów korekcyjnych na zamówienie, skontaktuj się z działem obsługi klienta, a my rozpatrzymy sprawę. W przypadku reklamacji innych rodzajów okularów (okulary przeciwsłoneczne, okulary sportowe, okulary komputerowe, oprawki z soczewkami wystawowymi itp.) wymagamy również zwrotu wszystkich dołączonych akcesoriów (ściereczki, klipsy przeciwsłoneczne, etui itp.).

W przypadku soczewek kontaktowych TopVue można skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy.


Informacje dotyczące zwrotu towarów

Zwrotu okularów z wykonanymi na zamówienie soczewkami korekcyjnymi można dokonać wyłącznie w ciągu 14-dniowego okresu odstąpienia od umowy. Soczewki korekcyjne są produkowane w oparciu o określone indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu. Jedynie oprawki kwalifikują się do ewentualnego zwrotu.
W przypadku okularów korekcyjnych, jeśli chcesz odstąpić od umowy zakupu, skontaktuj się z nami pod adresem info@alensa.pl. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Twoją prośbę.
W przypadku zwrotu okularów (okularów przeciwsłonecznych, okularów sportowych, okularów korekcyjnych itp.) wymagamy przesłania nam również wszystkich dołączonych akcesoriów (ściereczek, nakładek przeciwsłonecznych, etui itp.).

Wszystkie niezbędne informacje można znaleźć w regulaminie w sekcjach: