1. Czas dostawy

Czas dostawy okularów przeciwsłonecznych i okularów bez recepty wynosi od 3 do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Czas dostawy okularów korekcyjnych wynosi od 7 do 14 dni roboczych. Należy pamiętać, że:

  • Jeśli zamówienie zostało złożone przed południem, zostanie wysłane tego samego dnia (z wyłączeniem okularów korekcyjnych).
  • Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00, zostanie wysłane następnego dnia roboczego (z wyłączeniem okularów korekcyjnych).
  • Zamówienia nie są wysyłane w weekendy.
  • Czas dostawy liczony jest od dnia złożenia zamówienia.

2. Obszar dostawy

Dostarczamy nasze produkty tylko na terenie Unii Europejskiej.

3. Śledzenie przesyłki

Ponieważ każdego dnia przetwarzamy dużą liczbę zamówień, to klient jest odpowiedzialny za śledzenie swojej przesyłki. Drogą mailową wysyłamy numer referencyjny, dzięki któremu można śledzić przesyłkę online. W przypadku braku takiej wiadomości należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@crulle.com . Potwierdzając i dokonując płatności, klient zgadza się, że całe zamówienie zostanie wysłane, dopiero gdy wszystkie produkty znajdą się w naszym magazynie.

4.1 Zwroty kosztów z powodu wad produkcyjnych.

Użytkownik może dokonać zwrotu produktów z wadami fabrycznymi. Biorąc pod uwagę charakter zakupionych produktów, Użytkownik, od momentu wykrycia niezgodności produktu, ma miesiąc na powiadomienie o tym fakcie Crullé. Jeśli wada nie zostanie zgłoszona w wyznaczonym terminie, ewentualne straty lub szkody związane ponosi Użytkownik. Odesłanie produktów z wadami fabrycznymi nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. W celu sformalizowania zwrotu Użytkownik musi skontaktować się z Crullé poprzez stronę kontaktową, wymieniając zwracany produkt(y) i załączając szczegółową listę wad oraz zdjęcie przedstawiające defekt(y). W ciągu 3 do 5 dni roboczych, po otrzymaniu zgłoszenia, poinformujemy Cię, czy należy odesłać produkt do nas. W przypadku zaakceptowanego zwrotu Crullé poinformuje Użytkownika o sposobie odbioru lub wysłania reklamowanego produktu. Użytkownicy powinni wysłać wadliwy produkt na adres: Adrial d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenia.

Formularz reklamacyjny znajdziesz TUTAJ

Każdy zwracany produkt musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu razem ze wszystkimi metkami, etykietami oraz oryginalną dokumentacją i akcesoriami, jeśli takowe były dołączone. Crullé zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli Użytkownik nie zastosuje się do tych wymagań. Po otrzymaniu produktu i potwierdzeniu wad Crullé daje Użytkownikowi możliwość wymiany produktu na taki sam, chyba że taka opcja jest obiektywnie niemożliwa lub niewspółmierna dla Crullé. W przypadku braku takiego samego produktu na stanie, Użytkownik może odstąpić od umowy (tj. otrzymać zwrot należności) lub wybrać i zażądać dostarczenia innego produktu. Jeżeli Użytkownik zdecyduje się odstąpić od umowy, Crullé zwróci w całości należność za wadliwy produkt (w tym koszty dostawy). Crullé informuje Użytkowników, że termin zwrotu dokonanej płatności uzależniony jest od metody płatności, jakiej Użytkownik użył przy zakupie produktu:

  • Jeżeli Użytkownik dokonał płatności kartą kredytową/debetową, Crullé zwróci zapłaconą kwotę w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podjęcia przez Użytkownika decyzji o rozwiązaniu umowy.
  • Jeśli Użytkownik dokonał płatności PayPal, Crullé zwróci zapłaconą kwotę w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podjęcia przez Użytkownika decyzji o rozwiązaniu umowy.

4.2 Odstąpienie od umowy

Zgodnie z prawem UE każdy Użytkownik może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Do odstąpienia od umowy zalicza się zwrot któregokolwiek z produktów wchodzących w skład zamówienia bez konieczności podania przyczyny. Jednakże Użytkownik, w całości lub w części, ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zamówienia. W tym celu Użytkownik musi wypełnić FORMULARZ ZWROTU PRODUKTU i przesłać go wraz z produktem na adres: Adrial d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenia.

Użytkownik świadomie i na własną odpowiedzialność dokonuje wyboru firmy kurierskiej, za której pośrednictwem zamówienie zostanie zwrócone. Zalecamy wybór przewoźnika, który umożliwia śledzenie przesyłki i dostarcza dowód dostawy. Crullé nie ponosi odpowiedzialności, jeśli Użytkownik odeśle zamówienie na inny adres niż wskazany powyżej. Koszt zwrotu zamówienia ponosi Użytkownik, a zwracany produkt musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu razem ze wszystkimi metkami, etykietami oraz oryginalną dokumentacją i akcesoriami, jeśli takowe były dołączone. Użytkownik akceptuje fakt, że produkt może znacząco stracić na wartości lub że Crullé może odmówić zwrotu, jeśli Użytkownik nie postępuje zgodnie z powyższymi instrukcjami lub jeśli produkt jest w jakikolwiek sposób uszkodzony. Jeśli produkt jest w stanie nadającym się do odsprzedaży, Crullé zwróci pełną kwotę zapłaconą przez Użytkownika. Jeśli Użytkownik zdecyduje się zwrócić zamówienie w całości w 14 dnia kalendarzowych, Crullé zwróci pełną kwotę zapłaconą przez Użytkownika w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu podjęcia przez Użytkownika decyzji o odstąpieniu od umowy. Jeśli Użytkownik chce zwrócić tylko jeden lub kilka produktów z zamówienia, Crullé nie będzie w stanie zwrócić kosztów dostawy zapłaconych za całe zamówienie. Crullé nie zezwala Użytkownikom na wymianę zakupionego produktu na inny oferowany na stronie.

WAŻNA UWAGA

Okulary korekcyjne to produkt, który został wykonany zgodnie z dokładnymi parametrami podanymi przez Użytkownika (art. 43.č ZVPot), który jest dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Ze względu na swój charakter, produkt tego typu nie podlegają zwrotowi, a konsument nie ma prawa do rezygnacji z zakupu.

4.3 Wymiana soczewek

Jeśli Użytkownik kupił oprawki okularów na stronie internetowej Crulle i chciałby założyć nowe soczewki, firma Crulle oferuje wymianę soczewek w okresie jednego roku od daty dokonania zakupu.

Gdy Crulle otrzyma paczkę, zostanie złożone nowe zamówienie na soczewki okularowe. Użytkownik otrzyma
wiadomość e-mail z potwierdzeniem utworzenia tego zamówienia oraz wysokość kwoty do zapłaty. Cena
zamówienia obejmuje cenę soczewek podaną na stronie internetowej Crulle oraz koszty wysyłki.
Termin realizacji to od 3 do 7 dni roboczych.