Często zadawane pytania i odpowiedzi

Często zadawane pytania
Co, jeśli okulary, które otrzymam, nie przypadną mi do gustu? Czy mogę je zwrócić?

Jeśli otrzymałeś okulary, które Ci się nie spodobają, masz prawo je zwrócić w ciągu 14 dni. W takim przypadku otrzymasz zwrot pieniędzy za oprawki. W przypadku okularów korekcyjnych otrzymasz także zwrot pieniędzy za oprawki, ale nie za soczewki, ponieważ zostały one wykonane na zamówienie zgodnie z Twoimi parametrami oczu. Anulację umowy możesz znaleźć TUTAJ .

Po otrzymaniu okularów zauważyłem, że są uszkodzone. Co mogę teraz zrobić?

Okulary możesz odesłać do nas wraz z formularzem reklamacyjnym . >. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia przeprowadzimy szczegółową weryfikację. Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja jest uzasadniona, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

Nie mogę znaleźć wartości PD na mojej recepcie. Jak mogę to zmierzyć?

Wartość PD możesz zmierzyć na naszej stronie internetowej za pomocą karty z paskiem magnetycznym lub drukując linijkę PD. Szczegółowe instrukcje znajdziesz tutaj .

Zamówiłem okulary korekcyjne o złych parametrach. Co mogę teraz zrobić?

Możesz zwrócić okulary i otrzymać zwrot pieniędzy za oprawki lub poprosić o wymianę szkieł. W takim przypadku należy zwrócić okulary wraz z formularzem wymiany soczewek . Po otrzymaniu okularów poinformujemy Cię o dopłacie, jaką należy uiścić za wymianę soczewek.

Czy na stronie Crullé mogę zamówić okulary progresywne?

Tak, możesz również zamówić okulary z soczewkami progresywnymi/wi­eloogniskowymi. Najpierw wybierz oprawki, a następnie kliknij „Wybierz swoje soczewki”. W następnym kroku będziesz mógł wybrać soczewki progresywne i wpisać odpowiednie wartości.

Czy mogę zamówić okulary bez mocy?

Oczywiście! Po wybraniu oprawek, będziesz mógł wybrać opcję „Zamów tylko oprawki”. Wybierając tę opcję, otrzymasz oprawki ze szklanymi soczewkami bez mocy.

Skąd mam wiedzieć, że okulary, które wybrałem na Waszej stronie będą mi odpowiadać?

Możesz skorzystać z naszego wirtualnego narzędzia do przymierzania okularów i przymierzyć większość naszych modeli. Możesz również porównać wymiary swoich dotychczasowych okularów z wymiarami okularów Crullé. Wymiary naszych okularów można znaleźć pod opisem produktu na naszej stronie internetowej. Wymiary swoich okularów znajdziesz po wewnętrznej stronie zauszników.

Dostawa i zwroty
Co, jeśli okulary, które otrzymam, nie przypadną mi do gustu? Czy mogę je zwrócić?

Jeśli otrzymałeś okulary, które Ci się nie spodobają, masz prawo je zwrócić w ciągu 14 dni. W takim przypadku otrzymasz zwrot pieniędzy za oprawki. W przypadku okularów korekcyjnych również otrzymasz zwrot pieniędzy za oprawki, ale nie za soczewki, ponieważ zostały one wykonane na zamówienie zgodnie z Twoimi parametrami oczu. Anulację umowy znajdziesz tutaj .

Po otrzymaniu okularów zauważyłem, że są uszkodzone. Co mogę teraz zrobić?

Okulary możesz odesłać do nas wraz z rmularzem reklamacyjnym . Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia przeprowadzimy szczegółową weryfikację. Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja jest uzasadniona, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

HSkąd mam wiedzieć, kiedy moje zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu okularów otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki i numerem.

Złożyłem zamówienie, ale chcę wiedzieć, jaki jest jego status realizacji. Gdzie mogę to sprawdzić?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić, logując się na swoje konto na naszej stronie internetowej. Po przejściu do swojego profilu, będziesz mógł zobaczyć status swoich zamówień w sekcji „Moje zamówienia”.

Okulary korekcyjne
Mam astygmatyzm z cylindrem +/- 4,00. Czy na Waszej stronie mogę zamówić okulary korekcyjne o tej wartości?

Jeśli masz cylinder powyżej 3,00 lub poniżej -3,00, nie jesteśmy w stanie wyprodukować dla Ciebie okularów korekcyjnych.

Nie mogę znaleźć wartości PD na mojej recepcie. Jak mogę to zmierzyć?

YWartość PD możesz zmierzyć na naszej stronie internetowej za pomocą karty z paskiem magnetycznym lub drukując linijkę PD. Szczegółowe instrukcje znajdziesz tutaj .

Zamówiłem okulary korekcyjne o złych parametrach. Co mogę teraz zrobić?

Możesz zwrócić okulary i otrzymać zwrot pieniędzy za oprawki lub poprosić o wymianę szkieł. W takim przypadku należy zwrócić okulary wraz z formularzem wymiany soczewek . Po otrzymaniu okularów poinformujemy Cię o dopłacie, jaką należy uiścić za wymianę soczewek.

Czy na stronie Crullé mogę zamówić okulary progresywne?

Tak, możesz również zamówić okulary z soczewkami progresywnymi/wi­eloogniskowymi. Najpierw wybierz oprawki, a następnie kliknij „Wybierz swoje soczewki”. W następnym kroku będziesz mógł wybrać soczewki progresywne i wpisać odpowiednie wartości.

Czy mogę zamówić okulary blokujące światło niebieskie i okulary korekcyjne 2w1?

YTak, po przejściu do kasy, gdzie wpisujesz swoje parametry, najpierw musisz wybrać typ soczewek, a następnie możesz dodać filtr blokujący niebieskie światło na górze soczewki.

Metody płatności
Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi/de­betowymi: Visa, Visa Electron, Mastercard. Akceptujemy również płatności przez PayPal lub bezpośredni przelew bankowy.

Co się stanie, jeśli zapłaciłem za okulary, a moje zamówienie nie zostało zrealizowane?

W takim przypadku prosimy o kontakt na info@crulle.com i przesłanie nam potwierdzenia płatności.

Zamawianie okularów przez Internet
Czego potrzebuję, aby zamówić okulary korekcyjne online?

Jeśli chcesz zamówić okulary przez Internet, potrzebujesz wszystkich parametrów oczu, w tym wartości PD. Następnie możesz wybrać oprawki na naszej stronie internetowej i przejść do wpisywania parametrów dla każdego oka. Na koniec masz możliwość wyboru różnych grubości i specjalnych filtrów/powłok, np. filtra blokującego światło niebieskie.

Czy mogę zamówić okulary bez mocy?

Oczywiście! Po wybraniu oprawek, będziesz mógł wybrać opcję „Zamów tylko oprawki”. Wybierając tę opcję, otrzymasz oprawki ze szklanymi soczewkami bez mocy.

Skąd mam wiedzieć, że okulary, które wybrałem na Waszej stronie będą mi odpowiadać?

Możesz skorzystać z naszego wirtualnego narzędzia do przymierzania okularów i przymierzyć większość naszych modeli. Możesz również porównać wymiary swoich dotychczasowych okularów z wymiarami okularów Crullé. Wymiary naszych okularów można znaleźć pod opisem produktu na naszej stronie internetowej. Wymiary swoich okularów znajdziesz po wewnętrznej stronie zauszników.